Občanská neposlušnost v kontextu sociálního marketingu – Martina Melčáková
Martina Melčáková
Bakalářská práce
Občanská neposlušnost v kontextu sociálního marketingu
Civil Disobedience in the Context of Social Marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na nenásilné přímé akce formou občanské neposlušnosti pořádané hnutím Extinction Rebellion Česká republika. Občanská neposlušnost k problematice klimatických změn je v práci spojována se sociálním marketingem. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti sociálního marketingu, občanské neposlušnosti a klimatických změn. V praktické části se práce věnuje …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on non-violent direct actions in the form of civil disobedience organized by the Extinction Rebellion Czech Republic. Civil disobedience towards climate change is associated with social marketing. The theoretical part explains the basic concepts of social marketing, civil disobedience and climate change. In the practical part, the work adresses the introduction of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Melčáková, Martina. Občanská neposlušnost v kontextu sociálního marketingu. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní sociální hnutí Extinction Rebellion
Klára Makovská -
Občanská neposlušnost a současná environmentální hnutí
Jan ŠVESTKA -
Human impact as reflected in the pollen record, with a focus on the Middle Ages
Petra MAREŠOVÁ -
Analysis of the European energy industry with focus on the impact of the CO2 reduction measures
Katarína Sabová -
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Damjan Bogdanovic -
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
Eva Pilmaierová -
Group theoretical properties of the group generated by the action of the AES-128 key schedule
Patrick Appah -
Přeměna obchodní společnosti EM Group, s.r.o. na EM Group, a.s.
Erich Man