Bc. Petr Janáček
Bakalářská práce
Sport a masová média
Sport and mass media
Anotace:
Petr Janáček, Sport a masová média, bakalářská práce. Klíčová slova: sport, vývoj sportu, média, divácký sport, rekreační sport, výkonnostní sport, vrcholový sport, Olympia, olympijské hry, komercializace, reklama, magický trojúhelník, Vancouver 2010. Obsah práce: Vývoj a členění sportu, sport v masových médiích, komercializace sportu, Zimní olympijské hry 2010.Abstract:
Petr Janáček, Sport and mass media, bachelor’s thesis. Key words: sport, evolution of sport, media, spectator sport, recreational sport, high performance sport, professional sport, Olympia, Olympic games, commercialization, advertisement, magical triangle, Vancouver 2010. Summary: The evolution of sport and it’s structuring, sport in mass media, commercialization of sport, Winter Olympics Vancouver …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m0dgg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Animátor sportovních aktivit
Práce na příbuzné téma
-
K proměnám komunistické propagandy a jejímu dopadu na vrcholový sport v 50. a 60. letech na příkladu ledního hokeje v Československu
Marie Šmýrová -
Vrcholový sport a autenticita: sportovní hvězdy mimo zájem médií
Arnošt Svoboda -
Vliv rostlinné stravy na vrcholový sport se zaměřením na vytrvalostní sporty
Michaela Procházková -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy