Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami – Jan Guzi
Jan Guzi
Diplomová práce
Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami
Strategic situational analysis of outdoor media advertising portal
Anotace:
Cílem této práce je na základě strategické situační analýzy navrhnout takový business model, který povede ke splnění strategických cílů společnosti. Za tímto účelem práce obsahuje nejen "klasické" analýzy vnitřního a vnějšího prostředí organizace, ale i konkrétní marketingové průzkumy zaměřené na vnímání značky jako takové, analýzy marketingové komunikace či průzkum firemního klimatu a firemní kultury …víceAbstract:
Aim of this work is to propose a business model, which will lead to achieving company's strategic goals using strategic situational analysis. Therefore this work contains not only "classical" internal and external environmental analysis, but also a specific marketing research focused on brand perception as such, marketing communication analyses or company climate and culture survey -- using unconventional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36255
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36255
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami
Jan Guzi -
Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami
Jan Guzi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Strategická situační analýza malého podniku z oblasti cestovního ruchu
Nela KADLECOVÁ -
Strategická analýza společnosti z odvětví kloboučnictví
Petra Sás -
Strategická situační analýza společnosti NIKA Chrudim s.r.o.
Tomáš Douda -
Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami
Jan Guzi -
Strategická situační analýza DDM Kopřivnice
Ondřej KOTRC