Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu – Bc. Jana Vaňková
Bc. Jana Vaňková
Master's thesis
Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu
Inclusion of People with Down Syndrome by Means of Social Marketing Tools
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl pomocí nástrojů sociálního marketingu zlepšit pohled většinové společnosti na lidi s Downovým syndromem, zvýšit objektivní informovanost o této diagnóze a pomoci těmto lidem se začlenit do běžného ekonomického, vzdělávacího i kulturně společenského života. Na základě teoretického vymezení sociálního marketingu a jeho nástrojů, definování Downova syndromu a sociální inkluze …moreAbstract:
This thesis aims to improve perception of people with Down syndrome by the the majority of society by means of social marketing tools, enhance objective awareness of this diagnosis and help these people to integrate into common economic, educational, cultural, and social life. Based on the academic definition of social marketing and its tools, the definition of Down syndrome and social inclusion, and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŇKOVÁ, Jana. \textit{Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/clmefd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vaňková, Jana. Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Prenatální diagnostika - sociologický pohled
Klára Němečková -
Prenatální diagnostika versus život s dítětem s vrozenou vadou.
Petra Pavlíková -
Výzkum informovanosti studentů sociální pedagogiky o bieotické problematice prenatální diagnostiky
Lenka JAKLOVÁ -
Prenatální diagnostika zobrazovacími metodami
Martin VLČEK -
Názory těhotných žen na současné možnosti prenatální diagnostiky.
Iva DYKOVÁ -
Systém prenatální diagnostiky poškození plodu
Tereza ŠUSTROVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Aspekty individuální a skupinové integrace u žáků s Downovým syndromem
Tereza Milfajtová