Lam Le

Bakalářská práce

Fashion marketing - ekologie jako trend

Fashion marketing - ecology as a trend
Anotace:
Tato práce se věnuje analýze marketingové strategie společnosti Uniqlo s cílem odvodit aplikovatelné praktiky pro vietnamské textilní a oděvní podniky v kontextu rychlé módy (fast fashion). Zahrnuje rovněž prozkoumání aktuálních trendů v chování spotřebitelů v oblasti fast fashion mezi vietnamskými zákazníky. Tato práce poskytuje hluboký pohled na efektivní marketingové přístupy a nabízí strategické …více
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of Uniqlo's marketing strategy in order to derive applicable practices for Vietnamese apparel enterprises within the fast fashion industry. It also includes an examination of consumer behaviour trends in fast fashion among Vietnamese customers. This thesis provides a comprehensive overview of effective marketing approaches and offers strategic recommendations for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON