Lam Le
Bachelor's thesis
Fashion marketing - ekologie jako trend
Fashion marketing - ecology as a trend
Abstract:
Tato práce se věnuje analýze marketingové strategie společnosti Uniqlo s cílem odvodit aplikovatelné praktiky pro vietnamské textilní a oděvní podniky v kontextu rychlé módy (fast fashion). Zahrnuje rovněž prozkoumání aktuálních trendů v chování spotřebitelů v oblasti fast fashion mezi vietnamskými zákazníky. Tato práce poskytuje hluboký pohled na efektivní marketingové přístupy a nabízí strategické …moreAbstract:
This thesis focuses on the analysis of Uniqlo's marketing strategy in order to derive applicable practices for Vietnamese apparel enterprises within the fast fashion industry. It also includes an examination of consumer behaviour trends in fast fashion among Vietnamese customers. This thesis provides a comprehensive overview of effective marketing approaches and offers strategic recommendations for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: František Zjevík, MSc. DiS.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
Spotřebitelské trendy v oblasti zdravých potravin v kontextu pandemie
Anna Hronová -
Nové trendy spotřebitelského chování české populace
Michaela Leňo -
Trendy ovlivňující spotřebitelské preference ve vybraném trhu
Iveta Hotovcová -
Consumer culture and symbolic boundaries
Yana Mamedova -
Aktuální změny ve fast fashion po pandemii covid 19
Veronika Peterková -
Analysis of the Consumers Behavior in the Fast-Fashion Industry
Kseniia Nazarina -
Fenomén fast/slow fashion: sociologické aspekty módy
Marcela ŠVARCOVÁ