Lam Le

Bachelor's thesis

Fashion marketing - ekologie jako trend

Fashion marketing - ecology as a trend
Abstract:
Tato práce se věnuje analýze marketingové strategie společnosti Uniqlo s cílem odvodit aplikovatelné praktiky pro vietnamské textilní a oděvní podniky v kontextu rychlé módy (fast fashion). Zahrnuje rovněž prozkoumání aktuálních trendů v chování spotřebitelů v oblasti fast fashion mezi vietnamskými zákazníky. Tato práce poskytuje hluboký pohled na efektivní marketingové přístupy a nabízí strategické …more
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of Uniqlo's marketing strategy in order to derive applicable practices for Vietnamese apparel enterprises within the fast fashion industry. It also includes an examination of consumer behaviour trends in fast fashion among Vietnamese customers. This thesis provides a comprehensive overview of effective marketing approaches and offers strategic recommendations for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: František Zjevík, MSc. DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON