Lam Le
Bachelor's thesis
Fashion marketing - ekologie jako trend
Fashion marketing - ecology as a trend
Anotácia:
Tato práce se věnuje analýze marketingové strategie společnosti Uniqlo s cílem odvodit aplikovatelné praktiky pro vietnamské textilní a oděvní podniky v kontextu rychlé módy (fast fashion). Zahrnuje rovněž prozkoumání aktuálních trendů v chování spotřebitelů v oblasti fast fashion mezi vietnamskými zákazníky. Tato práce poskytuje hluboký pohled na efektivní marketingové přístupy a nabízí strategické …viacAbstract:
This thesis focuses on the analysis of Uniqlo's marketing strategy in order to derive applicable practices for Vietnamese apparel enterprises within the fast fashion industry. It also includes an examination of consumer behaviour trends in fast fashion among Vietnamese customers. This thesis provides a comprehensive overview of effective marketing approaches and offers strategic recommendations for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
Spotřebitelské trendy v oblasti zdravých potravin v kontextu pandemie
Anna Hronová -
Nové trendy spotřebitelského chování české populace
Michaela Leňo -
Trendy ovlivňující spotřebitelské preference ve vybraném trhu
Iveta Hotovcová -
Consumer culture and symbolic boundaries
Yana Mamedova -
Aktuální změny ve fast fashion po pandemii covid 19
Veronika Peterková -
Analysis of the Consumers Behavior in the Fast-Fashion Industry
Kseniia Nazarina -
Fenomén fast/slow fashion: sociologické aspekty módy
Marcela ŠVARCOVÁ