Multikulturní kompetence učitele na základní škole – Kateřina ČERNÍČKOVÁ
Kateřina ČERNÍČKOVÁ
Bachelor's thesis
Multikulturní kompetence učitele na základní škole
Multicultural Competences in a Primary School Teacher
Abstract:
Téma mé bakalářská práce spočívá ve vymezení pojmu multikulturní kompetence učitele na základní škole. Teoretická část pojednává o multikulturalismu, multikulturní výchově, obecných kompetencích učitele a multikulturních kompetencích učitele. Z teoretických poznatků vychází část praktická. V rámci výzkumu, za využití výzkumné metody Delphi, získám definici pojmu multikulturní kompetence vytvořenou …moreAbstract:
The subject of my bachelor thesis lies in the definition of the concept multicultural teacher competence in basic schools. The theoretical part deals with multiculturalism,multicultural education, general teacher competence and multicultural teacher competence. The practical part is based on the theoretical knowledge. In the research using the Delphi research method I get a definition of multicultural …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNÍČKOVÁ, Kateřina. Multikulturní kompetence učitele na základní škole. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Multikulturní kompetence pedagogických pracovníků v sociálně vyloučených lokalitách
Dominika Brodecká -
Multikulturní kompetence žáků 8. a 9. ročníků základních škol
Radka Koutná -
Multikulturní kompetence pracovníků nepojistných sociálních dávek
Gabriela Jelínková -
Multikulturní kompetence v sociální práci
Jana ŠPANÍKOVÁ -
Multikulturní kompetence pracovníků v sociální oblasti
Roman Špaček -
Multikulturní kompetence žáků základních škol
František PROVAZNÍK -
Multikulturní kompetence studentů programu ERASMUS
Pavel Býček -
Multikulturní kompetence v pomáhajících profesích
Barbora Redlová