Teaching Listening Using Authentic Materials – Bc. Jan Stránský
Bc. Jan Stránský
Bakalářská práce
Teaching Listening Using Authentic Materials
Teaching Listening Using Authentic Materials
Abstract:
This bachelor thesis deals with using authentic listening materials for teaching listening comprehension. The theoretical part consists of three chapters. In the first chapter, various roles of listening in different approaches are described with the focus on the Communicative Language Teaching, in which context the use of authentic materials is discussed. The second chapter is concerned with the issue …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vyučováním poslechu s porozuměním s použitím autentických materiálů. Teoretická část práce se skládá ze tří kapitol. V první kapitole jsou popsány role poslechu v různých přístupech k vyučování cizího jazyka se zaměřením na komunikativní vyučování jazyka, v jehož kontextu je používání autentických materiálů diskutováno. Druhá kapitola se zabývá problematikou vyučování …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2010
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stránský, Jan. Teaching Listening Using Authentic Materials. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Analýza příčin neporozumění v řečové dovednosti poslech s porozuměním v češtině jako cizím jazyku
Jitka LUKÁŠOVÁ -
Poslech s porozuměním jako cílová řečová dovednost - analýza učebnic německého jazyka pro základní školy
Jana ŠEBESTOVÁ -
Rozvoj poslechu s porozuměním a jeho vazba na hudební nadání žáků
Tereza KUČEROVÁ -
Čtení a poslech ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Barbora ŠUPÍKOVÁ -
Využití autentických materiálů k podpoře autonomie ve výuce AJ u dospělých a mladých dospělých
Soňa Šamánková -
Využití autentických materiálů u žáků s Aspergerovým syndromem ve výuce anglického jazyka
Petra FAKTOROVÁ -
Využití autentických materiálů k podpoře autonomie ve výuce AJ u žáků na druhém stupni základních škol
Jana GAJDOVÁ