Eliška HNÍZDILOVÁ
Bachelor's thesis
Využití propagace ve vybrané firmě
Use promotion of selected company
Abstract:
Bakalářská práce nese název Využití propagace ve vybrané společnosti. Vybraná společnost je výhradním importérem německé značky zemědělské techniky. Společnost se zabývá dovozem, prodejem a servisem zemědělské techniky. Cílem bakalářské práce je zhodnocení používaných reklamních/propagačních prostředků s ohledem na finanční náročnost a na základě získaných informací navrhnout případné změny. Bakalářská …moreAbstract:
The name of this bachelor thesis is " The Usage of Means of Advertisement in the Chosen Company". The chosen company is the exclusive dealer and importer of German agricultural technology producer. The company deals with the import, sales and service of the mentioned agricultural technology. The main aim of the thesis is to describe and evaluate means of advertisement used to promote the products of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HNÍZDILOVÁ, Eliška. \textit{Využití propagace ve vybrané firmě}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/clx4nl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HNÍZDILOVÁ, Eliška. Využití propagace ve vybrané firmě. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Propagační program vybrané společnosti
Lucie Zlá -
Vliv značky na kupní chování zákazníka
Tadeáš Vytiska -
Propagace podniku na sociálních sítích
Anežka Huňáčková -
Propagace značky na internetu
Adéla Prajzlerová -
Vliv médií na společnost v 21. století se zaměřením na sociální síť Instagram
Denisa Kopáčková -
Komparace vybraných zemědělských družstev na okrese Příbram za účelem zjištění mléčné užitkovosti a reprodukce dojnic včetně návrhu možných opatření k jejich zvýšení
Jiří Novotný -
Technika dechu jako základ metodiky hry na hoboj
Eva Otradovská -
Pádová technika, prevence a zdravotní hledisko
David Hladil
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights