Bc. Miroslav L'udma

Bakalářská práce

Nové formy distribuce produktů

New forms of product distribution
Anotace:
Cílem práce je provést analýzu využívání nových forem distribuce u tří největších českých cestovních kanceláří, zhodnotit která tyto technologie využívá nejlépe a navrhnout řešení pro optimalizaci zvolených distribučních cest. Práce je rozdělena do tří částí. První část je věnována teoretickým východiskům jako je marketingový mix, distribuce, e-business a e-commerce. Druhá část pak analyzuje využívání …více
Abstract:
The goal of the thesis is to analyse a usage of new forms of distribution by three biggest Czech tour operators, evaluate which one of them is the best in usage of these technologies and to propose a solution to optimize those channels. The Thesis is divided into three parts. First part deals with theoretical base like marketing mix, distribution, e-business and e-commerce. Analysis of six selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/ud3a2/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze