Trendy v marketingové komunikaci - diskurs podnikové praxe – Bc. Lubomír Kůtek
Bc. Lubomír Kůtek
Diplomová práce
Trendy v marketingové komunikaci - diskurs podnikové praxe
Trends in marketing communication - corporate discourse practice
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou trendy v marketingové komunikaci - diskurs podnikové praxe. Marketing je nástroj, který pomáhá k realizaci cílů a záměrů podniku, tedy i k tvorbě zisku. V první části se soustředím na teorii, tedy různé prameny týkající se marketingu a marketingové komunikace. Druhá část analyzuje praktické ukázky využití marketingových nástrojů ve dvou konkrétních firmách. Navrhuje změny …víceAbstract:
The topic of the thesis is the new trends in marketing communications - corporate discourse practice. Marketing is a tool that helps to meet the goals and objectives of the company, thus also creating a profit. In the first part we focus on the theory, i.e. various sources and our own experience concerning marketing and marketing communications. The second section describes practical examples of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/extw3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Natálie Mikesková