Internetový marketing zvolené společnosti – Bc. Michal Sedlák
Bc. Michal Sedlák
Diplomová práce
Internetový marketing zvolené společnosti
Internet Marketing of Selected Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu zvolené společnosti. V důsledku dynamického vývoje marketingu v online prostředí je kladen stále větší důraz na růst tržeb a snižování podílu nákladů na marketing na těchto tržbách. V souvislosti s tím je důležité, aby firmy optimalizovaly nástroje internetového marketingu, které využívají. Většina firem, pro které je internet hlavním …víceAbstract:
This thesis deals with the internet marketing of chosen company. Due to the dynamic development of marketing in the online environment the revenue growth and the reducing the share of the marketing costs has been emphasized. In this context, it is important to optimize the company's internet marketing tools. Most companies, for whom the internet is the primary means of business, is forced to perceive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Projekt strategie marketingové komunikace společnosti Ferrero
Milada VESELÁ -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
English Vulgarisms in internet communication/Anglické vulgarismy v internetové komunikaci
Vojtěch KŘÍŽ -
Analysis of the usage emoji in Internet communication on WhatsApp
Aneta MACOURKOVÁ -
Analysis of usage emoji in internet communication on WhatsApp
Aneta MACOURKOVÁ -
Komunikace v Internetu věcí
Dita Hagenová -
Internetová komunikace - účinnost e-marketingu na generaci Y
Jan Kříž -
Zařazení sociálních sítí mezi komunikační nástroje firmy Direct Alpine s.r.o.
Eva Phuong Bui
Název
Vložil
Vloženo
Práva