Bc. Marcela Řeháková
Bachelor's thesis
Ochrana spotřebitele
Consumer's Protection
Anotácia:
Bakalářská práce „Ochrana spotřebitele” se zabývá problematikou ochrany spotřebitele z historického hlediska po současnost a její ukotvení v legislativě České republiky. Předkládá instituce a instituty k ochraně spotřebitele. Nejvýznamnější je poslední část práce, ve které lze nalézt postupy od reklamace vadného zboží či služeb po podání soudní žaloby, práce obsahuje i vzory dopisů.Abstract:
Bachelor thesis “Consumer´s Protection” focuses on problematics from history up to present time and its anchor in the legislation system of the Czech Republic. Thesis points out the institutions and institutes which serve to protect consumer. The most important is the last part of work in which can be found the instructions starting from complaint of faulty goods or services going further up to filling …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ogvvx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2015
- Vedúci: JUDr. Martin Steininger
- Oponent: JUDr. Natália Mansella, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Legal Administration in Undertaking
Práce na příbuzné téma
-
Vliv velikosti organizace na spotřebitelská očekávání a/nebo hodnocení
Tereza Schützová -
Vliv velikosti organizace na spotřebitelská očekávání a hodnocení
Eduard Palovchyk -
Marketingová komunikace u vybrané nestátní neziskové organizace v oblasti ochrany spotřebitele
Eliška RAPAČOVÁ -
Reklamace a reklamační řízení v maloobchodním prostředí
Vlasta Hladíková