Jazykové zvláštnosti v ruských a českých reklamních textech v oblasti kinematografie – Barbora CHOLEVOVÁ
Barbora CHOLEVOVÁ
Master's thesis
Jazykové zvláštnosti v ruských a českých reklamních textech v oblasti kinematografie
Linguistic peculiarities in Russian and Czech advertising texts in film industry
Abstract:
Diplomová práce se zabývá jazykovou analýzou českých a ruských filmových plakátů. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část má seznámit čtenáře se základními principy, funkcemi a druhy reklamy. Dále se zabývá filmovým marketingem a jazykovými zvláštnostmi reklamních textů. Závěrečná kapitola teoretické části je věnována překladu reklamních textů. Praktická část zkoumá názvy …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the linquistic analysis of czech and russian film posters. The diploma thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical one. The goal of the theoretical part is to introduce to readers the basics, functions and types of advertising and film marketing, as well as advertising texts` linquistic specifics. The last chapter of the theoretical part is devoted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Accessible from:: 15. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHOLEVOVÁ, Barbora. \textit{Jazykové zvláštnosti v ruských a českých reklamních textech v oblasti kinematografie}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2015. Available from: https://theses.cz/id/cm88e7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHOLEVOVÁ, Barbora. Jazykové zvláštnosti v ruských a českých reklamních textech v oblasti kinematografie. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Translation and Interpreting / Russian for Translation
Theses on a related topic
-
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora
Kateřina Šůstková -
Filmový marketing artových a dokumentárních filmů
Anna Hanusová -
Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii.
Vojtěch Kajer -
Event marketing multikina
Klára Šulcová -
Současná podoba prestižních filmových cen Oscar optikou politické korektnosti a dopad nového kodexu na výrobu, PR a marketing vítězných snímků
Emma Tomanová -
Vliv filmové kritiky na marketing filmů
Magdaléna Tatarová -
Marketing ve filmovém průmyslu
Petr Fojtík