Jazykové zvláštnosti v ruských a českých reklamních textech v oblasti kinematografie – Barbora CHOLEVOVÁ
Barbora CHOLEVOVÁ
Master's thesis
Jazykové zvláštnosti v ruských a českých reklamních textech v oblasti kinematografie
Linguistic peculiarities in Russian and Czech advertising texts in film industry
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá jazykovou analýzou českých a ruských filmových plakátů. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část má seznámit čtenáře se základními principy, funkcemi a druhy reklamy. Dále se zabývá filmovým marketingem a jazykovými zvláštnostmi reklamních textů. Závěrečná kapitola teoretické části je věnována překladu reklamních textů. Praktická část zkoumá názvy …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the linquistic analysis of czech and russian film posters. The diploma thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical one. The goal of the theoretical part is to introduce to readers the basics, functions and types of advertising and film marketing, as well as advertising texts` linquistic specifics. The last chapter of the theoretical part is devoted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zverejniť od: 15. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHOLEVOVÁ, Barbora. Jazykové zvláštnosti v ruských a českých reklamních textech v oblasti kinematografie. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Translation and Interpreting / Russian for Translation
Práce na příbuzné téma
-
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora
Kateřina Šůstková -
Filmový marketing artových a dokumentárních filmů
Anna Hanusová -
Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii.
Vojtěch Kajer -
Event marketing multikina
Klára Šulcová -
Současná podoba prestižních filmových cen Oscar optikou politické korektnosti a dopad nového kodexu na výrobu, PR a marketing vítězných snímků
Emma Tomanová -
Vliv filmové kritiky na marketing filmů
Magdaléna Tatarová -
Marketing ve filmovém průmyslu
Petr Fojtík