Strojové učení ve vývojovém prostředí Flutter – Lukáš Bařtipán
Lukáš Bařtipán
Bakalářská práce
Strojové učení ve vývojovém prostředí Flutter
Machine learning in Flutter framework
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na strojové učení pomocí knihovny TensorFlow ve vývojovém prostředí Flutter. Teoretická část je zaměřena na principy umělých neuronových sítí, popis jejich fungování a vysvětlení možností využití. Praktická část se zabývá přípravou dat pro učení neuronové sítě a následný proces učení. Dále je zde popsána implementace mobilní aplikace, která využívá naučené neuronové sítě …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12535
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Karel Mls, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Dobrovolný
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Detekce a rozpoznání dopravních značek v obrazech pomocí hlubokých neuronových sítí
Stanislav Sehnal -
The Security of Flutter`s Architecture
Maroš Zelenák -
Porovnanie multiplatformovej technológie Flutter a natívneho prístupu iOS a Android
Jakub Kracina -
Využití frameworku Flutter pro implementaci multiplatformních aplikací
Miroslav Mikolaj -
Implementace multiplatformní aplikace za použití frameworku Flutter
Miroslav Brandýský -
Vývoj cross-platformové mobilní aplikace s využitím nástrojů Flutter
Jakub Smolík -
Multiplatformní vývoj her ve frameworku Flutter
David Domkář -
Mobilní aplikace pro Erasmus studenty pomocí technologie Flutter
Adam Svozilík
Název
Vložil
Vloženo
Práva