Anna Jelínková

Bakalářská práce

Význam hudby jako prvku reklamního spotu

The importance of music in commercial spots
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá českou televizní reklamou, konkrétně hudbou, která je v televizních spotech použita. Teoretická část má za cíl vymezit stěžejní pojmy této práce. Vysvětluje pojmy týkající se reklamy, vnímání člověka a hudby v reklamě, především jejích funkcí, prvků a vlivu na spotřebitele. Praktická část je tvořena vlastní analýzou českých televizních reklam na české produkty a služby za …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the czech television advertising, particularly with a music, which is applied in TV spots. The theoretic part aims to define the fundamental terms of this thesis. It explains terms relating to the advertising, human's perception and to the music in the advertising , especially it's functions, elements and the effect. The practical part consists of the self analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Petr Kubka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41332

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management