Komunikace vybrané neziskové organizace a možnosti jejího zefektivnění – Mgr. Marek ADAMÍK
Mgr. Marek ADAMÍK
Bakalářská práce
Komunikace vybrané neziskové organizace a možnosti jejího zefektivnění
The Marketing communications of Ekocentrum Čtyřlístek with publicity
Anotace:
Práce se zabývá otázkou, proč komunikovat s veřejností a jaké jsou důsledky její absence. Poukazuje na rozdíly mezi ziskovým a neziskovým sektorem a nabízí čtenáři možnost poznat, že marketingové komunikace mohou být užitečným pomocníkem i pro ekologické organizace. Teoretická část pojednává o neziskovém sektoru a základních rysech ekologických organizací. Dotkne se většiny oblastí jejich zájmu a zaměří …víceAbstract:
This work is about communication with publicity and consequences of non-communication. It adverts to defferences between profit and non-profit sector, included piece of knowledge about marketing communications - useful helper for ecological organizations. The theory part is about non-profit sector and basic aspects of ecological organizations. There are mentioned their most important activities and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Zveřejnit od: 10. 5. 2007
Identifikátor:
4792
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMÍK, Marek. Komunikace vybrané neziskové organizace a možnosti jejího zefektivnění. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Získávání finančních prostředků pomocí Public Relations u neziskových organizací
Lan Huong Vu -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations a fundraising jako nástroje snižování finančních rizik neziskové organizace
Hana Kovářová Müllerová -
Public relations ve vybrané organizaci
Martina Janů