Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny – Bc. Michaela Balačinová
Bc. Michaela Balačinová
Master's thesis
Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny
Identification of the Target Groups and Creation of Segment Profiles for Vegan Cafe Communication
Abstract:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je identifikácia cieľových skupín a vytvorenie profilu návštevníkov vegánskej kaviarne. Táto práca taktiež približuje a zhŕňa podstatné informácie k zvolenej téme, získané ako z odbornej literatúry, tak aj z rôznych interneto-vých portálov. Súčasťou tejto práce je aj popis spôsobov a získavania konkrétnych infor-mácií a ich následné spracovanie a sumarizácia. Ekonomické …moreAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to identify target groups and to create profile of the vegan cafe visitors. This thesis also summarizes important information about this specific topic, obtained both from the literature and web portals. One of the thesis parts is also the description of methods and obtaining specific information and its following pro-cessing and summary. Economic analyses from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BALAČINOVÁ, Michaela. \textit{Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/cmj03h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Balačinová, Michaela. Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.