Bc. Joshua Wheeler

Bachelor's thesis

Exploring Australian Culture through Gamified Quizzes in a Czech Bilingual Lower-Secondary School

Exploring Australian Culture through Gamified Quizzes in a Czech Bilingual Lower-Secondary School
Anotácia:
Tato studie zkoumá účinnost gamifikovaných výukových aktivit za účelem podpory kulturního učení žáků druhého stupně základní školy v České republice, kteří se učí angličtinu jako cizí jazyk. Důraz je kladen na zapojení žáků a návrh kulturně citlivých a efektivních gamifikovaných aktivit a zážitků pro kontext výuky angličtiny jako cizího jazyka. V empirické části práce je využit smíšený metodologický …viac
Abstract:
This study investigates the effectiveness of gamified learning activities for enhancing cultural learning among lower-secondary Czech EFL learners. It emphasizes engagement and cultural sensitivity in designing effective gamified experiences for EFL contexts. Implementing a mixed-methods approach with surveys, and gamified activities utilising Blooket focused on Australian culture and post-activity …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedúci: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
  • Oponent: M.A. Ailsa Marion Randall

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
English Language for Education / English Language for Education

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.