Adéla Čáslavková

Bachelor's thesis

Analýza loajality zákazníků drogerie Rossmann

Customer loyalty analysis of the drugstore Rossmann
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje analýze loajality zákazníků drogerie Rossmann. Cílem je tedy zjistit, zda jsou zákazníci drogerii loajální, zda jsou členy věrnostního programu, případně jaké pro to mají důvody. V teoretické části jsou definovány pojmy jako je loajalita, marketing, segmentace trhu a typologie zákazníků. Dále je představena společnost Rossmann. Praktická část práce je založena na terénním …more
Abstract:
This thesis deals with the topic Customer loyalty of the drugstore Rossmann. The purpose of this thesis is to find out if the customers are loyal, if they are members of the loyalty program and what their reasons are. In the theoretical part, terms such as loyalty, marketing, market segmentation and customer typology are defined. Moreover, the drugstore Rossmann is presented. The practical part is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2020
  • Supervisor: Vladimíra Khelerová
  • Reader: Kamila Matysová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79248