Lobbing v ČR – ekonomické a právní aspekty – Bc. Jana Tlustošová
Bc. Jana Tlustošová
Bakalářská práce
Lobbing v ČR – ekonomické a právní aspekty
Lobbying in the Czech Republic – economic and legal aspects
Anotace:
Předmětem bakalářské práce na téma "Lobbing v ČR - ekonomické a právní aspekty" je nejen vysvětlení základních pojmů s lobbingem souvisejících, ale i uvedení možných definic lobbingu a lobbistů. Tomu je věnována úvodní část práce. Druhá část práce se zabývá regulací lobbingu. Hlavním cílem práce je analýza současné situace lobbingu v České republice zahrnující návrhy řešení, jak by se problematika …víceAbstract:
The main point of the Bachelor Thesis on the topic "Lobbying in the Czech Republic - economic and legal aspects" is not only explanation of basic terms connected with lobbing, but also mention possible definitions of lobbying and lobbyists.This is obtained in the first part of the Bachelor Thesis. The second part deals with the regulation of lobbying. The main target of the thesis is analysis of current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vhp89/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2013
- Vedoucí: Ing. Alena Kerlinová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a finance
Práce na příbuzné téma
-
Regulace lobbistických aktivit v ČR
Renata Vachová -
Korupce jako prostředek lobbingu
Karolína Rycková -
Lobbing
Martin Hlavatý -
Lobbing a korupce ve veřejném sektoru
Michaela Kuzníková -
Lobbing a korupce ve veřejném sektoru
Michaela Kuzníková -
LOBBING A KORUPCE Z POHLEDU PRÁVA
Tomáš Janoštík -
Veřejný zájem, lobbing, korupce a klientelismus
Josef RAJNOCH -
Lobbing jako nástroj prosazení zájmu, možnosti jeho využití v praxi podniků
Vladimír Marčík