Tomáš Bedřich, DiS.

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu v konkrétní společnosti. První část práce je věnována teoretickým východiskům, druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí a analýzu současného stavu marketingového mixu konkrétní instituce, na jejichž základě je dané instituci předložen návrh a doporučení nového marketingového mixu.
Abstract:
Bachelor thesis is focused on a marketing mix of the specific institution. The first part deals with a marketing theory. The second part is focused on a marketing environment analysis and an analysis of a current marketing mix of a particular company. Based on these analyzes, a new marketing mix proposal and recommendations for a particular company, is introduced.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Kovařík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků