Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Tomáš Bedřich, DiS.
Tomáš Bedřich, DiS.
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu v konkrétní společnosti. První část práce je věnována teoretickým východiskům, druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí a analýzu současného stavu marketingového mixu konkrétní instituce, na jejichž základě je dané instituci předložen návrh a doporučení nového marketingového mixu.Abstract:
Bachelor thesis is focused on a marketing mix of the specific institution. The first part deals with a marketing theory. The second part is focused on a marketing environment analysis and an analysis of a current marketing mix of a particular company. Based on these analyzes, a new marketing mix proposal and recommendations for a particular company, is introduced.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/m11ew/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Kovařík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový mix vybraného podniku
Renata Seidlerová -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková