Kázeň jako fenomén moderního vyučovacího procesu – Bc. Igor Kábele
Bc. Igor Kábele
Bakalářská práce
Kázeň jako fenomén moderního vyučovacího procesu
Discipline, discipline as phenomenon of personalitys discipline, discipline of society
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je konkrétní pohled na kázeňské přestupky žáků, jejich následné řešení z pohledu pedagogů školy. Teoretická část bakalářské práce se zabývá chápáním kázně ze společenskovědního hlediska a vymezuje pojem kázně v současné době. Sleduje i školní prostředky výchovy k ukázněnosti žáků, popisuje autoritu učitele a vnitřní řád školy. Součástí teoretické části této práce jsou také …víceAbstract:
An annotation of the bachelor‘s work A goal of the bachelor‘s work is a concrete view on disciplinary offences of students, their following solution from school pedagogues‘ view. A theoretical part of the bachelor‘s work is concerned with understanding of a discipline from a social and scientific point of view and delimit a term of a discipline in present days. It also follows school methods of education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o1pm1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Alena Bendová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk