Budování profesního skillsetu, skrze amatérskou tvorbu machinima – Bc. Mikuláš Valíček
Bc. Mikuláš Valíček
Bakalářská práce
Budování profesního skillsetu, skrze amatérskou tvorbu machinima
Developing a Professional Skill Set through the Genre of Machinima
Anotace:
V rámci svého výzkumu se zaměřuji na amatérskou tvůrčí iniciativu, která se řadí pod kinematografický žánr machinima. Machinima je žánrem, který vznikal spojením počítačem generovaného prostředí (Machine) s kinematografickými prvky (Cinema). Vznikal v herní komunitě od roku 1993, kdy vyšel první díl z herní série DOOM. Mezi první filmy tohoto typu patřily hlavně montáže jednotlivých klanů nebo tutoriály …víceAbstract:
My research is focusing on the amatuer creative initiative, which falls under the cinematic genre of machinima. Machinima is a genre in cinematography, that was created by combining computer-generated environment (Machine) and cinematography (Cinema). The genre originated in the gaming community in 1993, when the DOOM series was released. The first films were mainly frag movies and tutorials. However …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dq5jk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. BcA. Miroslav Vlček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ondřej Pavlík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury
Práce na příbuzné téma
-
Filmová řeč v machinima filmech
Šimon Jindra -
Machinima: Filmové umění počítačových her
Michal Doupovec -
Machinima - nová forma digitálního umění
Tomáš Stupka -
Machinima - od fragů k framům
Libor Alexa