Bc. Daniel RUMPÍK

Diplomová práce

Marketing v soukromé rozhlasové stanici

Marketing communication in privite radio station
Anotace:
Cílem této práce bylo zanalyzovat současný stav vnitrofiremní komunikace c Rádiu OK a následně navrhnout efektivní řešení jeho vylepšení. K tomu byla využita odborná literatura a provedený primární dotazníkový průzkum mezi jednotlivými řadovými zaměstnanci. Výsledky této práce by měly být určeny hlavně managementu Rádia OK. Právě ten by měl být odpovědný za komunikaci všech důležitých sdělení určených …více
Abstract:
Goal of this work was to analyse current state of the internal communication in Radio OK and draw up effective solution of its modification. It is based of proffesional literature and guestionnaire survey by employees. Results of this task are dedicated for management of Radio OK. The management should be responsible for the annoucements dedicated for employees. Especially, it handles about effective …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 496

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2005
  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RUMPÍK, Daniel. Marketing v soukromé rozhlasové stanici. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma