The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image – Eva Materlínová
Eva Materlínová
Diplomová práce
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Vliv rebrandingu a modifikace storytellingu luxusní značky na její image
Anotace:
Vzhledem k měnícím se trendům ve společnosti i k měnícím se generacím se luxusní značky potýkají s potřebou neustálých inovací a přizpůsobování. V dostupné literatuře však chybí komplexní teorie o rebrandingu luxusních značek. Tato práce proto zkoumá vliv rebrandingu a storytellingu na image luxusních značek, přičemž se konkrétně zaměřuje na hodnocení rebrandingu značky Dior pod vedením kreativní ředitelky …víceAbstract:
Due to the changing trends in society as well as changing generations, luxury brands face a need for continual innovation and adaptation. There is, however, a lack of literature providing theories on luxury rebranding. Therefore, this thesis investigates the impact of rebranding and storytelling on the brand image of luxury fashion brands, with a specific focus on evaluation of rebranding of Dior under …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94431
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: Andrea Escobar Rios
- Oponent: Rafael San José Iglesias
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94431
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
Alina Valetova -
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
Sabina Ismailova -
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
Affaan Asma Manzil Luquman -
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
Šárka Nováková -
Analýza značky Lancome a její vnímání zákazníky
Hana Cardová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský