Význam fundraisingu v organizaci poskytující další vzdělávání pedagogickým pracovníkům – Bc. Adéla Jelínková
Bc. Adéla Jelínková
Master's thesis
Význam fundraisingu v organizaci poskytující další vzdělávání pedagogickým pracovníkům
The Importance of Fundraising in an Organization that Provides Teachers with Further Education
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím fundraisingu v organizaci poskytující vzdělávání pedagogickým pracovníkům. Existuje několik forem organizací, které poskytují vzdělávání těchto pracovníků, však diplomová práce se zaměřuje na konkrétní organizaci Junior Achievement, o.p.s., která je organizací neziskovou. V teoretické části jsou vymezeny formy neziskových organizací dle nového občanského zákoníku …viacAbstract:
The thesis deals with the use of fundraising in an organization which provides training to teaching staff. There are several forms of organizations that provide training to these workers, however, the thesis focuses on the specific organization called Junior Achievement, PBO, which is a non-profit organization. The theoretical part defines the forms of non-profit organizations under the new Civil Code …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JELÍNKOVÁ, Adéla. \textit{Význam fundraisingu v organizaci poskytující další vzdělávání pedagogickým pracovníkům}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/cnl3m8/.
Jak správně citovat práci
Jelínková, Adéla. Význam fundraisingu v organizaci poskytující další vzdělávání pedagogickým pracovníkům. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy