Marketingová strategie zpravodajské televize Z1 – Mgr. Vladimír MIŠAUER
Mgr. Vladimír MIŠAUER
Diplomová práce
Marketingová strategie zpravodajské televize Z1
Marketing strategy of Z1 TV News Channel
Anotace:
Tato diplomová práce je věnovaná marketingové strategii zpravodajské televize Z1. Jde o novou českou komerční stanici, která začala v loňském roce vysílat jako první ze šestice držitelů licence na pozemní digitální vysílání. Teoretická část práce ozřejmuje postavení televizního média na trhu. Vysvětluje specifika mediálního podnikání, popisuje vztah médií k publiku, typy výzkumů a měření publika. Práce …víceAbstract:
This thesis is devoted to marketing strategy of the news television Z1. New Czech commercial station started to broadcast it´s program last year as the first of six license holders for terrestrial digital broadcasting. The theoretical part of the work describes the position of the television on the market. It explains the specifics of the media business, describes the relationship of media to au-dience …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Zveřejnit od: 27. 4. 2011
Identifikátor:
10618
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIŠAUER, Vladimír. Marketingová strategie zpravodajské televize Z1. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Fluktuace na televizním trhu práce
Filip Vážanský -
Benchmarking v hotelnictví
Kateřina Procházková -
Benchmarking při hodnocení výkonnosti podniku
Soňa Kočmídová -
Benchmarking vybraných obchodních korporací
Kristýna Kunrtová -
Benchmarking při hodnocení výkonnosti podniku
Nikola Gubániová -
Benchmarking vybraných obchodních společností podnikajících v doručovacích službách
Daniela Svačková -
Benchmarking organizací poskytujích služby
Lenka Chromá -
Hyde Park ČT24 a identita komunikantů
Veronika UHERKOVÁ