Tereza Petránková

Diplomová práce

Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal

Marketingová analýza značky Yves Saint Laurent v portfoliu společnosti L´Oréal
Anotace:
Diplomová práce Marketingová analýza značky Yves Saint Laurent v portfoliu společnosti L'Oréal se zabývá analýzou značky Yves Saint Laurent. Teoretická část je zaměřena na marketing,značku, brand, luxus, analýzu brandu a strategické řízení. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe. Analyzuje samotný brand jeho historii, identitu, hodnotu a marketingovou strategii a navrhuje nové marketingové …více
Abstract:
The aim of this thesis Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L'Oréal is analysis of brand Yves Saint Laurent. The theoretical part focuses mainly on marketing, brand, luxury, analysis of brand and marketing strategies. Practical part based on the findings in theoretical part analysed brand - history, indentity, value and marketing strategy and reccomend new marketing strategies …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2013
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Gabriela Bartošová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34171

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod