Efektivní marketingové programy spojené s prezentací značky na sportovních akcích – Barbora Kovaříková
Barbora Kovaříková
Diplomová práce
Efektivní marketingové programy spojené s prezentací značky na sportovních akcích
Effective marketing strategies for brand building on sport events
Anotace:
Diplomové práce představuje branding a brand positioning jako zásadní a silný nástroj brand managementu, a to zejména v oblasti sportovního event marketingu u tří vybraných projektů bank a pojišťovny v ČR. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Definuji nejprve teoretická východiska, zejména význam a důležitost značky. Dále se zaměřuji na představení CSR a postupně sportovního CSR, které …víceAbstract:
Master thesis presents branding and brand positioning as an important tool of brand management, especially in sport event marketing. Thesis is divided into theoretical and practical part. First of all the meaning and importance of brand is defined. Then the thesis focuses on CSR and sport CSR wchich is also connected with brand building. From third chapter there is a practical part. I define three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71115
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2017
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Andrea Fuchsova
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71115
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand Building Módní Značky Jan
Kristýna Škamralová -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová