Barbora Kovaříková

Diplomová práce

Efektivní marketingové programy spojené s prezentací značky na sportovních akcích

Effective marketing strategies for brand building on sport events
Anotace:
Diplomové práce představuje branding a brand positioning jako zásadní a silný nástroj brand managementu, a to zejména v oblasti sportovního event marketingu u tří vybraných projektů bank a pojišťovny v ČR. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Definuji nejprve teoretická východiska, zejména význam a důležitost značky. Dále se zaměřuji na představení CSR a postupně sportovního CSR, které …více
Abstract:
Master thesis presents branding and brand positioning as an important tool of brand management, especially in sport event marketing. Thesis is divided into theoretical and practical part. First of all the meaning and importance of brand is defined. Then the thesis focuses on CSR and sport CSR wchich is also connected with brand building. From third chapter there is a practical part. I define three …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2017
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Andrea Fuchsova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71115

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod