Engagement Marketing in the Video Game Industry – Bc. Daniel Žáček
Bc. Daniel Žáček
Bakalářská práce
Engagement Marketing in the Video Game Industry
Engagement Marketing in the Video Game Industry
Anotace:
Bakalářská práce na téma Engagement Marketing in the Video Game Industry má za cíl identifikovat prostřednictvím kvalitativního výzkumu ty iniciativy, do kterých jsou hráči ochotni vložit nejvíce úsilí. Výzkumná otázka je tedy: „Které pobídky jsou pro hráče nejzajímavější, a proto jsou ochotni vynaložit nejvíce úsilí?“ Autor nastavil následující pracovní hypotézy: H1: „Hráči budou preferovat ty pobídky …víceAbstract:
The thesis on the topic Engagement Marketing in the Video Game Industry deals with the main objective: To identify, through qualitative research, those initiatives for which players are willing to put the most effort. The research question is therefore: Which incentives are the most interesting to the player and hence for which he/she is willing to expend the most effort? Author set up the following …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o1rv0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2023
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Radek Turčáni
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication