Mgr. Veronika Matějková

Bakalářská práce

Práce s chybou v pedagogické komunikaci

An Error in Educational Communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je popsat a analyzovat reakce učitelů na chyby žáků na běžných základních školách. Teoretická část práce vysvětluje a přibližuje pojmy související s problematikou chyby v pedagogické komunikaci. Empirická část je zaměřena zejména na vytvoření typologie chyb a typologie reakcí učitele na chyby a to na základě výzkumného vzorku. Vedle toho se také zaměřuje na zjištění četnosti …více
Abstract:
Subject of this thesis is to analyze and describe the response of teachers to pupils' errors in mainstream schools. The theoretical section explains the concepts and approaches related with errors in teaching communication. The empirical part focuses on creating a typology of errors and the typology of teacher response to error based on a sample of the research. Besides, it also focuses on finding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta