Marketingová komunikace personálních agentur k firemní klientele – Bc. Monika Věrná
Bc. Monika Věrná
Diplomová práce
Marketingová komunikace personálních agentur k firemní klientele
Marketing communication of recruitment agencies with company clients
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací personálních agentur na průmyslovém trhu. Cílem práce je navrhnout obecná doporučení pro marketingo-vou komunikaci personálních agentur s cílem získání nových a udržení stávajících firemních klientů. Kvalitativní výzkum je proveden prostřednictvím hloubkových rozhovorů se zástupci personálních agentur. V rámci kvantitativního výzkumu jsou získána data …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing communication of recruitment agencies on B2B market. The aim of the thesis is to provide general recommendations for marketing communication of recruitment agencies in order to acquire new and maintain existing company clients. Qualitative research is carried out through de-tailed interviews with representatives of recruitment agencies. Quantitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Bc. Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
COVID-19 and international trade: Issues and actions
Karina Ibarra De La Rosa -
Novináři a jejich vztah k místu, v němž pracují a o němž informují, a jeho role při tvorbě zpráv
Lada Součková -
Peer Review of Written Assignments: Action Research at a Czech Upper Secondary School
Petra Vybíralová