Lucie Horčíková, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingová studie firmy ELITE a.s.
Marketing case study of ELITE a.s.
Abstract:
Tématem této bakalářská práce je Marketingová studie firmy ELITE a.s. vedoucí ke zlepšení obchodních výsledků společnosti. Vlastním návrhům předchází analýza současného marketingového mixu a situační analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, která vede k vytvoření SWOT analýzy. Konkrétní návrhy se opírají o výsledky SWOT analýzy a zohledňují výstupy z realizovaného marketingového průzkumu …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is Marketing case study of ELITE a.s. leading to improvement of sales targets. SWOT analysis is coming from marketing mix and situation analysis of external and internal environment of the company. Specific suggestions are based on SWOT analysis results as well as marketing research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Pařilová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horčíková, Lucie. Marketingová studie firmy ELITE a.s.. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnical University of Liberec
Faculty of Textile EngineeringBachelor programme / field:
Textil / Textile marketing
Theses on a related topic
-
Internetový marketing pro Elite a.s.
Andrea Hložková -
Regionální zvýšení prodeje punčochového zboží
Tereza Ovesná -
Punčochového zboží - noví odběratelé firmy Elite a.s.
Veronika Adamcová -
Zařazení lokálních výrobků do sortimentu vybrané společnosti
Robert GULYÁS -
Teorie a praktická analýza pro prodej, s. r. o.
Alena Hejtmánková -
Analýza faktorů ovlivňujících prodej kosmetiky v online prostředí
Iveta Frauenterková -
Přímý prodej D2D
David Švec -
Prodej dříví na pni - analýza prodeje dříví prostřednictvím produktu společnosti Foresta SG, a.s.
Tereza Bažantová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights