Marketingová studie firmy ELITE a.s. – Lucie Horčíková, DiS.
Lucie Horčíková, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová studie firmy ELITE a.s.
Marketing case study of ELITE a.s.
Anotace:
Tématem této bakalářská práce je Marketingová studie firmy ELITE a.s. vedoucí ke zlepšení obchodních výsledků společnosti. Vlastním návrhům předchází analýza současného marketingového mixu a situační analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, která vede k vytvoření SWOT analýzy. Konkrétní návrhy se opírají o výsledky SWOT analýzy a zohledňují výstupy z realizovaného marketingového průzkumu …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is Marketing case study of ELITE a.s. leading to improvement of sales targets. SWOT analysis is coming from marketing mix and situation analysis of external and internal environment of the company. Specific suggestions are based on SWOT analysis results as well as marketing research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Pařilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horčíková, Lucie. Marketingová studie firmy ELITE a.s.. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing pro Elite a.s.
Andrea Hložková -
Regionální zvýšení prodeje punčochového zboží
Tereza Ovesná -
Punčochového zboží - noví odběratelé firmy Elite a.s.
Veronika Adamcová -
Zařazení lokálních výrobků do sortimentu vybrané společnosti
Robert GULYÁS -
Teorie a praktická analýza pro prodej, s. r. o.
Alena Hejtmánková -
Analýza faktorů ovlivňujících prodej kosmetiky v online prostředí
Iveta Frauenterková -
Přímý prodej D2D
David Švec -
Prodej dříví na pni - analýza prodeje dříví prostřednictvím produktu společnosti Foresta SG, a.s.
Tereza Bažantová
Název
Vložil
Vloženo
Práva