Bc. Ulbossyn Aidymbekova

Bachelor's thesis

Guerrilla Marketing in Education Industry

Guerrilla Marketing in Education Industry
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zkoumání partyzánského marketingu ve vzdělávacím průmyslu. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou části. První část je zpracovávána na základě prostudované odborné literatury. Podrobněji se zabývá historii slova "partyzánský", filozofii guerilla marketingu, typy a efekty partyzánského marketingu, a také definice guerilla marketing a neziskové …more
Abstract:
This thesis is focused on researching of guerrilla marketing in educational industry. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The first part is elaborated on the basis of studied literature. In detail, it deals with the history of word “guerrilla”, guerrilla marketing philosophers, and types of guerrilla marketing weapons, guerrilla marketing effects, and definitions of …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016
  • Supervisor: MSc Oldřich Dutý
  • Reader: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní