Marketingový výzkum zaměřený na spokojenost zákazníků Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova, a.s. – Daniela Tylešová
Daniela Tylešová
Master's thesis
Marketingový výzkum zaměřený na spokojenost zákazníků Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova, a.s.
Customer Satisfaction Survey Focused on the Service Provision by the Public Transport Joint-Stock Company, Dopravní podnik měst Most a Litvínov, a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout změny nebo opatření, které by vedly ke zlepšení spokojenosti zákazníků Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova, a.s. Tyto změny či opatření budou navrženy na základě výsledků šetření, týkajících se zhodnocení spokojenosti zákazníků s poskytováním městské hromadné dopravy ve městech Most a Litvínov a s poskytováním osobní linkové dopravy v příměstských oblastech …moreAbstract:
The goal of this dissertation is to design changes or measures which would lead to improvement of customer satisfaction of Transport company of towns Most and Litvinov, a.s. These changes or measures would be design based on the results of investigations concerning the evaluation of customer satisfaction with the urban public transport providing in towns Most and Litvinov and with personal routes in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/86424
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2011
- Supervisor: Markéta Rolčíková
- Reader: Renáta Brüschová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TYLEŠOVÁ, Daniela. \textit{Marketingový výzkum zaměřený na spokojenost zákazníků Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova, a.s.}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2011. Available from: https://theses.cz/id/covyja/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMaster programme / field:
Nerostné suroviny / Komerční inženýrství v oblasti surovin
Theses on a related topic
-
Hydrogen mobility in urban public transport. A case study of public transport in Ostrava through the lens of Multi-Level Perspective and ActorNetwork Theory
Ladislav Miština -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Optimisation of transportation routes between flower company and its clients
Anastasiia Pustovetova -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez