Bc. Radka HOROVÁ

Diplomová práce

Problémové úlohy ve výuce zeměpisu

Problem-based Learning Tasks in Geography
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá potřebou rozvoje vyšších myšlenkových operací u žáků a jejím zakotvením v kurikulárních dokumentech. Dále obsahuje charakteristiku problémového vyučování, problémové úlohy a jejich zařazení v systému vyučovacích metod. Výzkum je zaměřen na tvorbu šesti problémových úloh na téma Přírodní podmínky České republiky. Hlavní součástí výzkumu je experiment, v rámci kterého …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis deals with the development of students' higher thought operations through the use of problem-based tasks in teaching. It also deals with the characteristics of problem based learning and its anchoring in curriculum documents.The research in the master thesis is focused on the creation of six problem-based tasks related to the topic of physical geography of the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Markéta Kuberská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOROVÁ, Radka. Problémové úlohy ve výuce zeměpisu. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy a učitelství geografie pro základní školy