Marketingová studie Zoologické zahrady Brno – Ing. Monika Dolanová
Ing. Monika Dolanová
Diplomová práce
Marketingová studie Zoologické zahrady Brno
The Marketing Study of the ZOO Brno
Anotace:
Cílem diplomové práce „Marketingová studie zoologické zahrady Brno“ je určit profil návštěvníka, zjistit spokojenost návštěvníků s poskytovanými službami, zpracovat marketingovou analýzu současné situace zoologické zahrady a navrhnout možná řešení k rozvoji. Teoretická část je zaměřena na obecný význam zoologických zahrad v cestovním ruchu a na marketing cestovního ruchu. Praktická část se zaměřuje …víceAbstract:
The aim of the diplom thesis called „ Marketing study of zoo Brno“ is to define a target audience, to figure out a contentment of services rendered and to create a marketing analyse of the topical situation of zoo Brno and to propose possible solutions for growth. The first part called „the theoretical part“ is focused on general meaning of zoos in travel on marketing of tourism. The second part called …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ce0pf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2013
- Vedoucí: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová