Ing. Monika Dolanová

Diplomová práce

Marketingová studie Zoologické zahrady Brno

The Marketing Study of the ZOO Brno
Anotace:
Cílem diplomové práce „Marketingová studie zoologické zahrady Brno“ je určit profil návštěvníka, zjistit spokojenost návštěvníků s poskytovanými službami, zpracovat marketingovou analýzu současné situace zoologické zahrady a navrhnout možná řešení k rozvoji. Teoretická část je zaměřena na obecný význam zoologických zahrad v cestovním ruchu a na marketing cestovního ruchu. Praktická část se zaměřuje …více
Abstract:
The aim of the diplom thesis called „ Marketing study of zoo Brno“ is to define a target audience, to figure out a contentment of services rendered and to create a marketing analyse of the topical situation of zoo Brno and to propose possible solutions for growth. The first part called „the theoretical part“ is focused on general meaning of zoos in travel on marketing of tourism. The second part called …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2013
  • Vedoucí: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Šauer, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta