Ing. Otakar Lucák

Diplomová práce

Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti

Online marketing effectiveness in relation to brand management of a real estate corporation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou efektivity internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti. Má za cíl zjistit, jaká je současná efektivita internetového marketingu v budování značky, a navrhnout možné alternativy ke zvýšení efektivity řízení značky vybraného podniku internetovým marketingem. První část se věnuje hlavním aspektům realitního trhu včetně analýzy současné …více
Abstract:
The thesis is devoted to the matters of an online marketing effectiveness in relation to the brand management of a real estate corporation. Its aim is to determine, what is the current marketing effectiveness in brand building and to propose other possible alternatives in order to increase effectiveness of the brand management in chosen business via online marketing. The first part focuses on the main …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Ing. Peter Stuchlík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance