Bc. Milan Fořt

Diplomová práce

Digitální aktivace značky

Digital Brand Activation
Anotace:
Digitální aktivace je poměrně nová disciplína v celém komunikačním mixu. Valná většina komunikačních agentur a marketérů se s tímto nástrojem seznamuje a poznává výhody i nevýhody jeho použití. Právě v době finanční krize a poklesu tržeb je digitální aktivace cestou, kterou je možno získat zájem spotřebitelů a změnit je z pouhých přihlížejících konzumentů obsahu na nakupující. Z tohoto důvodu popíši …více
Abstract:
Digital activation is a relatively new discipline in the entire communication mix. Most communication agencies and marketers are getting to know this tool and its advantages and disadvantages. In times of financial crisis and reductions in earnings digital activation is a way to of arousing interest in consumers and change them from mere looker-on consuming content to buyers. For this reason I will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2011
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace