Bc. Ilona Chlubnová

Bakalářská práce

Marketingová logistika TPCA Czech, s.r.o.

Marketing logistics of company TPCA Czech
Anotace:
Práce se věnuje problematice marketingové logistiky. Marketingová logistika je zde popsána obecně i konkrétně pro TPCA. Práce seznamuje se společností TPCA, popisuje logistické činnosti související se zajištěním dílů pro masovou výrobu aut. Je zde provedena analýza problémového dodavatele včetně identifikace příčin, s navrženými řešeními těchto nedostatků a hodnocením.
Abstract:
The work focuses on marketing logistics issue. The marketing logistics is described both in general way and specific way relating to TPCA company. This way comprises learning about TPCA company, describes logistics activities of parts supplies for mass production. I did the analysis of critical supplier including root-causes identification, designed counter-measures and its evaluation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Chlubnová, Ilona. Marketingová logistika TPCA Czech, s.r.o.. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku