Ing. Tomáš Hudcovský

Bakalářská práce

Měření efektivnosti marketingových aktivit podniku

Effectivness of a marketing activities of a company
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá efektivností marketingových aktivit v podniku s propojením na hokejový klub. Teoretická část práce se zaměřuje na možnosti propagace produktu firmy, včetně problematiky vyhodnocování efektivnosti v marketingových činnostech. Na poznatky obecnějšího charakteru o marketingu jako takovém je pouze odkázáno ve vlastním textu práce formou literárního odkazu. Na základě získaných …více
Abstract:
My bachelor thesis is focused on marketing activities´ effectiveness in a company connected with an ice-hockey club. Theoretical part of the thesis deals with the possibilities of promotion of the firm product, including the issue of marketing activities´ efficiency evaluation. General notes about marketing are mentioned in the text as a cross-reference only. Then a situation of concrete firm is tried …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lenka Jaterková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství