Bc. Barbora Jiříčková

Bakalářská práce

Crowdfunding jako nový fenomén

Crowdfunding as a new phenomenon
Anotace:
Práce je věnovaná tématu crowdfundingu, novodobé formy financování projektu s využitím webu 2.0 a nových médií. Práce se zabývá teoretickým pozadím tohoto fenoménu, představuje různé možnosti financování projektů a je završena nastavením skutečné crowdfundingové kampaně včetně vyhodnocení jejího úspěchu.
Abstract:
The thesis deals with the topic of crowdfunding - modern form of financing the project using Web 2.0 and new media. The work describes the theoretical background of this phenomenon and different financing schemes for a small projects. Part of the thesis is setting of a real crowdfunding campaign, including an evaluation of its success.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Leo Nitče
  • Oponent: Mgr. Jan Miškov

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika